Yeraltı kumarhaneleri Moskova bölgesi

bu yeraltı kumarhanesi vakası ”diyor. Alexei Prilepsky, davaya karışan başlıca kişilerin yakalanmasından kısa bir süre sonra Moskova bölgesinde öldürülmüş.

Bir yeraltı kumarhanesi davası – Bonuslar kumarhane

MOSKOVA – Rusya’da, Kaliningrad, Pasifik sahillerindeki Primorsky bölgesi, Sibirya’daki Altay bölgesi ve Krasnadar ile Rostova kenti yeraltı kumarhaneleri Moskova bölgesi Kumarhane sahipleri ise yasağın, kumarı yeraltına iteceği ve ülkede. Search Results for: “Moskova bölgesindeki yeraltı kumarhaneleri hakkında 🪀​❤️️ 🪀❤️️ Moskova bölgesindeki yeraltı kumarhaneleri.

Rusya’nın başkenti Moskova’da yeraltı kumarhanelerine baskın Rus güvenlik ekipleri, Moskova ve çevre bölgelerde tespit ettiği 36 farklı.

118 Thoughts to “Yeraltı kumarhaneleri Moskova bölgesi

  1. 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

  2. Yorumlarda gördüm kumar oynadıktan sonra Allaha yalvarcaksiniz

    1)Kazı kazan ve Milli piyango da kumar bilginiz olsun

    2)Size ne mk isteyen istediğini yapar hem belki müslüman değil?Olamaz mı mk

    3)uyarmayalim mi diyenlere gelsin uyarmak ile kalp kırmak aynı değildir

  3. 600 cür yorumu ben tapdım bir like gömcürün:))

  4. Hiç bir anlamda kullanmazdım çünkü o akillik bende olsaydı benim salakligimdan benden vaz geçerdi 😂😂

  5. Senin hayatin yalan niye yalan videolar yapiyorsun ?????arkadaslar bu kadini takip etmiyelim

    1. yoo, kapak fotoğraflarında kandırıyor ollabilir azıcık amma bu bütün herkesin kullandığı bir şey. Videolardaki şeyleri sonradan arştırıyorum ve doğru çıkıyor. neresi yanlış?galiba yanlış anladım

  6. Rulet çarkının bir algoritması yoktur o 2 milyonu da tamamen şansa kazanmış.

  7. Ben xdüünyayı baştan yartırdım ve çok da iyi biyer yabardım

  8. Bu paralar haram ve allah bu insanlara günah yazmış ve ölenlerde cehennemde olmasını tahmin ede bilirsiniz%% cehennemde

  9. beyler ben amerikadan geldi fbi ya söylemen adana seyhanda otirim sülalemi çalıştrim portakal bahçesü yaptık ha bu arada adım bill breaan die bi boktu adımı mırrat turrat yaptım

  10. Abla seni genelde büyükler değil çocuklar izliyor bu yüzden kumar ve estetik yerine çocukların ilgisini çekecek şeyler paylaşsan daha iyi olur… 😊

  11. Keşke bazı insanlar, parayı sevdikleri gibi insanları sevip saygı gösterseler. İşte o zaman dünya da çok güzel olurdu.

    1. Parasini seven kumar oynamzki
      Kumar zevk ve keyiftir hic birseyle kiyaslanamaz.

  12. çok zeki olsaydım( ki öyleyim) bilimle uğraşırdım

    1. Mantıklı ben bir gerizekalı oluyorum bir zeki dkdkdkkdkmsmksmldğ

  13. 1:37 aga be oldların gözü yaşlııııııııııııııııı ğağağaağağaa

  14. Çok çok zengin olsaydım: MEBi kapattırırım

    1. Sonra senin gibi 3 iq bir nesil yetişsin

  15. Ben zekam baya baya yuksek şehrin en zekisi seçildim zekami tarihe ve oyunlarda birincikiye verdim şu an da oyunlar dan kazandigim madalya larim var

  16. eğer çok zeki biri olsam zeki olup olamadığımı anlamaya çalışırdım

  17. Hər olmaz deyilən biŕ şeyin kolay bir yolu var bana katılanlar

  18. O giysisinin içine koyan filmde çıkmıştı oda Şaban da mı nerede işte

  19. Serdar Ortaçın bu videoyu izlediğine yemin edebilirim

  20. beyler 0.19 dakı filmın adı ne bılıyordum ama unuttum

    1. @Kadri Bingul herkes Beğenmek zorunda değil başkalarının fikirlerine saygı duymak zorundasınız

    2. Ne demek istediğini anlamadım galiba yanlış yazdın

  21. Çok zeki biri olsam yine valorant oynarım 😀 (bende böyleyim)

  22. En iyi kanal bence yoksa duymadın mı kanalı bence daha fazla büyümeli❤️❤️

  23. Ben çok ama çok zeki olsam ben oyunlar da veya işte herşey de kullanırsın ve kim milyoner olmak ister de kullanırsın yani 💓Seçil abla seni çooooooooooooooooooooook seviyorum dünyanlarca milyon seviyorum 🥰

  24. Kumar oynamanın günahdır. Bana katılanlar 1+ Like

  25. Abla ya böyle insanlar bari o parayı hasta insanlara bağışlasa dünya kurtulur 😟

  26. Seçil abla lütfen en ilginç su kaydırakları gelsin🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  27. Hem kumar oynyıp hem de yalan söylüyorlar günah

  28. _Çok çok zeki biri olsam bunu mesleğimde kullanırdım_

  29. Lütfen bilelim ki bu kanalları çocuklar açıp böyle şeylere alışkanlık ya da

    1. Bunları izleyip aģliyor veya onlardan etkileniyor olabilir lütfen bunu hatırlayın

  30. kumar çok kötü günah Allah kumar oyu nu yanlara cehenneme atar

  31. Kanal sahibi sy BAYAN ATATÜRK İLE İLGİLİ KONU İŞLERSEN 851 SENİ İZLEYEN KİŞİLERE YARDIMIN OLUR.ÇÜNKİ BİLMİYORLAR BELKİ KATKIN OLUR.KOLAY GELSİN.

  32. En sonda bahsedilen adam soygunu kendisi yapmamıştır. Birisi şüpheleri onun üzerine çekerek adamı yoketmiştir. Bu yüzden bulunamıyor.

  33. 1 Tommy glenn carmıcheal kurnazıda | 2 summers bence akıllı | 3 louıs colovecchıo akıllı | 4 gonzalo garcıa pelayo akıllı | 5 phıl ıvey kurnaz bukadar soyleyeceğim. Görüşürüz Mehmet kaçar 🙋🏻‍♂️ 😀 bay bay

  34. Bu zekayı hayırlı işlerde kullanacaklarına kumarda kullanıyorlar

  35. çok çok zeki olsam bütün ders kitaplarını 1 gün içinde bitirirdim

  36. Seçil Abla Profil Fotoğrafındaki Kulağı her gördüğümde gülmekten ölüyorum jsjsjsjsjjssjsjs

    Lütfen Kalp Bırak ❤️

  37. Able bence BUNLAR Kumar oynadığı İÇİN şerefzislerin teki

  38. Videoyu açış sebebim: Yoksa duymadınmı kanalının muhteşem izleyiciler hoşgeldiniz 😀

  39. EN SON SORU CEVABIM:
    Monütör, klavye, mouse ve kulaklık alırdım

    TAM Bİ BİLGİSAYAR KURDUYUM YAA :))

  40. (400. Yorum)
    Bir dahaki videoda dünyanın gelmiş geçmiş en çok reyting alan dizilerin bölümlerini söyleyin (Sizi cok seviyorum)

  41. BENCE HEPSİ BİR BİRİNDEN SALAK ÇÜNKÜ KUMAR ÇOK GÜNAH O YÜZDEN HEPSİ BİR BİRİNDEN SALAK

    1. Hakkın olmayan bir parayı harcarken nasıl Mutlu olabilir ki insan

  42. 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Comments are closed.