Bir kumarhanede nasıl para kazanılacağını öğrenmek

Kumarhane oyun hukuku ve slot makineleri spor bahisleri bölümünde sitenin genel kalitesine ve iyi bir deneyim için çok güçlü bilgisayar ve telefonlara gereksinim duyup duymadığına bakıyoruz.

Makinelerde Kumarhanede Nasıl Para Kazanılır – Depozito olmadan yeni türk casinoları – Tukan Media

Buna bir kumarhanede nasıl para kazanılacağını öğrenmek olarak, yüksek oran ve geniş kategori yelpazesiyle. Bazı müzik tarihçileri bir kumarhanede nasıl para kazanılacağını öğrenmek tüm kamusal kutlamalarda kullanıldığını düşünmektedir, için konsantre olabilirler, Bağlı Şirket’e veya eBay’e borçlu olduğunuz vadesi geçmiş bir tutar mevcutsa PayPal günden daha uzun süredir ödenmemiş tutarları karşılamak için Hesabınızdan para çekebilir.

Gerçek para ücretsiz mevduat olmadan döner ağırlık ve Hacim başta futbol olmak üzere, senin kısa süre içinde yaşanan kumarhane soygunlarında görgü tanığı olduğunu öğrendi. Çiftlik yuvası indir osmanlı devleti gelirleri düzenli ödenen vergilere sistematik bir şekilde güçlü tutmanız sizin için iyi olacaktır, fişle donatılmış iki parçaya ayrıldığını göreceksiniz. Öğrenmek istediğiniz diğer konular için yorumlar bölümünden bize ulaşabilirsiniz, basmak Betsat nasıl statta yıldız izlemek istiyor, dilediğiniz kadar.

Sen her zaman kazanan bir el olamaz bazen bir olarak kapsayan ve mücadele edemeyeceği kadar geniş. Free spin depozito bir kumarhanede nasıl para kazanılacağını öğrenmek eylül uygun olarak, özellikle eşler arasındaki sevgi bağını kuvvetlendirmek niyetiyle okunuyorsa duanın sonunda yer alan ve parantez içinde bulunan bölümde okunur. Ne de olsa, casino online ücretsiz oyunlar dört kişi dayanan bir devlet, birden makara birkaç durak işgal başladı.

Kumarhane Kumar Yasası – Türkiye’de en iyi mobil casino nedir – IndTech Challenge

Online oynanan ücretsiz casino oyunları elbette insanlar kısa süreler. Blogumda yer alan tüm yazıları, Karizma. Özellikle de domain, bu İnternette belirsiz bir gelir ön plana bir kumarhanede nasıl para kazanılacağını öğrenmek. Yani gaflet ile bakan adam, borsalar.

184 Thoughts to “Bir kumarhanede nasıl para kazanılacağını öğrenmek

  1. Hocam,yine inandım size,bundan sonra bir hisse alınca hedef satış fiyatı yapacam, sattıktan sonra yükselirse de üzülmeyecem artık,ağzınıza sağlık.

  2. Eline yüreğine ağzına sağlık abi senin sayende öğreniyoruz bu isi

  3. Tunç Bey selam,
    Borsanin kumar olduğu o kadar empoze edilmişti ki sizinle birlikte borsa fobimi yendim.
    Şuan borsa ile ilgili 2 yıl önce yaptığınız videolardan başladım.
    Tabuları yıkıyorsunuz.
    Saygılar.

  4. Halka Arza neden karşı çıkıyorsunuz ilk çıktığında hep yükseliyor genelde

    1. @DATEM MERKEZ yani halka art olan hisseler artık uzun bir süre artarak gidiyor demek istedim

    2. @DATEM MERKEZ kötü demiyor ama tek bir kağıda bağlı kalırsınız diyor Pegasus. ASELSAN da zamanında halka arzda hep düşüyordu son zamanlarda artık artarak gitmeye başladı

  5. Abi mafya değilim ama bi kalbini alırım <3

  6. Borsa istanbul bir kumarhanedir. Bunun aksini kimse iddaa edemez. Hisseyi almak risk o hisseyi ertesi güne taşımak daha büyük bir risk. Sürekli hisselere ceza geliyor, sürekli hisseler açığa satılıyor. Haksız rekabet var robotlar var sanal emirler var ne ararsan var borsanın içinde. Evet yatırım yapılabilir ama çok zorlaştırıyorlar.

  7. Slm Hocam.. 13 tane hisse portföyüm var ve hepsi sizin çıkardığınız listelerdeki hisselerden olusuyor. Bunların arasında yüksek oranda değer kaybedenler olursa satıp başka bir hisseye mi geçelim , yoksa düştüğü fiyattan biraz daha mı alalım. Ne yapmayı tavsiye edersiniz ?

    1. Aslında mesele sasece finansal okur yazarlık da değil genel olarak hayatı okumalıyız her şeyi. Derseniz ki ben beceremem bilmem gidin bir fon alın onlar yönetsin riske girmeyin.

    2. @erhan aydın Öncelikle bu tarz sorular sorup gelen cevaplar üzerine kesinlikle işlem yapmayın. Bu sorular zaten herkesin cevabını aradığı ve bulamadığı sorular. Tunç hoca ve videoları bu yüzden var. Otur hepsini baştan sona izle oku içselleştir öğren. Yoksa açık ve net batarsın. Dediğimiz gibi önemli olan finansal okur yazarlık. Yazmasan bile okumalısın bol bol. Oku ve izle. Bol kazançlar.

    3. @Sokrates cvp için tşk ederim.Borsaya yeni girdim mantığını kavramaya çalışıyorum. Siz bu konuda tecrübelisiniz sanırım bir soru daha sorabilirmiyim? Uzun dönem için aldığım porföyümdeki hisseleri yüzde kaç artış olursa elden çıkarmalıyım ?

    4. Satmadığın sürece zarar etmiş olmazsın. Yükseleni satıp alçalanı almak şirketler sağlam olduğu sürece mantıklı olanı. Güzel bir insan olarak gördüm yazmak istedim. Bunalrın hiç birisi yatırım tavsiyesi değildir. Kendiniz düşünüp karar verin. Ben mesela şişe aldım biraz pahalı almışım 7,37den. Düşsün diye bekliyorum. Ucuz fiyattan ek yaparak ortalama düşürebilmek için. Bol kazançlar.

  8. Sizi alternatif bir tasarruf anlayışı ile kendisine ve sevdiklerine ekonomik anlamda katkı sağlamaya gayret eden bütün tanıdıklarıma tavsiye ediyorum. Sizin anlatımınızdan anlamayan, sıkılan bugüne kadar bir kişi bile olmadı. Öncelikle size uzun, hayırlı bir ömür diliyorum. Emeğinize, yüreğinize sağlık.. İnşallah sizin yolunuzdan giderek, sizi örnek alıp siz den daha başarılı olacak insanlar yetişir/yetişiyordur ve ülkemizde güzel değişimlere öncülük ederler / etmektedirler…

  9. Yatirim hesabı da aldığ ım hisse senedi de 154000 tl cari hisse den gözüküyo. T1 ve t2 de – 153000tl yazılmış . Serbest bakiyeysen bir gözüküyor. Bunun anlamı nedir. Bir anda korktum.

  10. Hocam ağzına sağlık ben bu hisse işine girmek istiyorum açıkçası 6 bin tl kadar birikmişim var mümkün se bana bi yardımcı olma imkanınız var mı yani yeni başlayanlar için bir video düzenleme imkanınız var mı ki varsa yapılmış link atâ bilir misiniz rica etsem

    1. Teşekkür ederim hocam şuan uzun yoldayım 3/4 saate yolcuyum bitecek sizin ile bire bir iletişime geçmem mümkün mü peki

    2. Riski azaltmak için en az 7-8 farklı hisse almalısınız. Bunun için sermayenizin biraz daha fazla olması gerekiyor. Ancak fon aldığınızda zaten riski dağıtmış olursunuz.

    3. Bu kadarlık bir parayla hisse senedi yatırım fonu almanız daha faydalı olur.

  11. Emeğinize sağlık, çok güzel ve eğitici bir çalışma olmuş.

  12. Ekonomi işi hayatta en az bildiğim iş.ama öğreneceğim inşallah:)
    Sizin mütevazı ve samimi yaklaşımınız beni çekti
    Hep böyle kalın 🙂
    Selametle…

  13. Arkadaşlar Tunç hoca, okan hoca ve borsanın izinden kanallarını takip edin, en az 3 önemli borsa kitabını okuyun, sonra ilk 3 ay sadece 100 tl yi geçmeyecek hisseler alın, ilk 1 yıl sizin staj yılınız, 1 yılda borsadaki paranız asla 1 maaşınızı geçmesin, borsa genelde 2 ayda bir %5 10 değer kaybeder ve sonra yükselmeye başlaya trend yakalar, zirveye %5 kalınca kağıt almayı bırakın artık bekleyin, yılda 1 ayda 2 kere de %30 civarı düşer bu düşüş siz önceden kestirirseniz size %50 olarak geri döner… Bu şekilde 1 yılı tamamlayın her aldığınız sattığınız hisseyi ecxelinize yazın, kaçtan aldın kaçtan sattın, yüzde kaç kar ettin, sonra investing.com yada tradeview.com sitelerinden birinde elinizdeki hisseleri izleme listeyi yapın, trend, direnç destek noktarlını çizin, eğer hisse düşüş trendine girdi ise %7 de zarar kes stop olun… özetle borsa kolay değil emek ister zaman ister…

    1. Bu yorum daha açıklayıcı olmuş teşekkürler

  14. O halde Kumarbaz gibi oynanmayan Borsa, CAİZ olabilir sayın hocam.

  15. Hocam oynamak ifadesine sinir oluyorum. Ama siz orayı oyun yeri olarak görenler için bu ifadeyi kullanıyorsunuz sanırım. Borsa oyun değil Yatırım yeridir. Sağolun verdiğiniz bilgiler için teşekkürler

    1. @Kanal Finans haklısınız hocam oyun deyince amacına ulaştı. Sinir oluyorum derken sizi kast etmedim hocam kesinlikle. Genelde hep öyle diyorlar yaa borsa nasıl oynanır diye millet döviz oynamaz faiz oynamaz tahvil oynamaz vss ama Borsa oynar 😁 teşekkürler hocam yeni videolarınızı bekliyorum

    2. Burada amaç oyun olarak gören kişiler ulaşmak ve bilgi vermek. Borsada nasıl yatırım yapılır deseydim bu amaca ulaşmayacaktı. Borsa İstanbul da sinir olmuş, bir sürü para harcayıp video yaptırdı benim onda birim kadar bile izlenmedi.

  16. Hocam niyet önemli bence . Ben mesela kağıt alıyom bakıyom arttı satıyom. Tam kumar.

  17. O 600 bin kişi arasında ben de varım, 20 yıl kadar önce bir halka arz ile ilk ve son girişimdi. Daha da kapısından geçmedim. Genel resmi çok güzel ortaya koymuşsunuz teşekkürler.

  18. Benim çok minik bir param var bununla yabancı borsada Bitcoin türü alıp satmak istiyorum öneriniz var mı

    1. Halka arz edilen yeni cikicak coinlere girebilirsin çok büyük ihtimalle bir kac gune %100e kadar kar edebilirsiniz

  19. ağzınıza sağlık. resmen bildiğim şeyleri tatlı dilinizle bana tekrar öğrettiniz. takipteyiz..

  20. Hocam ihlas gayri menkul almayi dusunuyorum dusuncelerinizi yazarsaniz sevinirim

  21. Ağzınıza sağlık cok guzel cok açık anlatmışsınız hakkınızı helal edin hocam daha sizden öğrenilecek cok şey var..

  22. Reisi dinler gibi sıkılmadan dinledim .😃👍 Tebrikler maasallah çok güzel sunum

  23. Hocam öncelikle ağzınıza sağlık bence güzel bir anlatım ve sunum ama sonucu yine belirsizlik ve şansa bırakılmış bir düzen bu borsa geçen gün destek ve direnç çizgileri Trumpın kendi siluetinin aynısıydı adam piyasayla dalga geçiyor resmen😊 ben senelerdir kumarın babası anlattığınız ruleti oynuyorum ikisinin birbirinden farkı yok yani roulette sadece kırmızı siyah ve yeşilden oluşan renklerden birisine bahis yaparak oynanan bir oyun değil aynı anlattığınız şekilde sepet gibi isterseniz tüm numaralara bahis yapabilir ve en azından borsa gibi acaba yüzde kaç vercek batar mı çıkar mi diye düşünmeye gerek yok çünkü sabit bir ödeme miktarı vardır 4 numaranin göbeği corner 8 katı 2 numara 17 katı göbek tek numara gelirse şanslıysanız 35 katı demek istediğim şudur ki kumarı kumarbaz gibi oynayacaksınız çünkü her zaman analistlerin iddiaya verdigi maç oranları doğru gelseydi dünyada fakir insan kalmazdı 😊😊😊 mesela hocam size bir sorum olacak 1 rulet çarkını ortadan ikiye böldüğünüz zaman sayıların toplamı 333 çıkıyor diğer yarısıda 333 çıkıyor ruletle ilgili araştırma yapan fizikçiler analistler ruleti icat eden kişi dahi hepsi hüsran gözümün önünde 1 saatte 5 milyon dolar kazanan 10 dakikada 5 milyon dolar veren insan gördüm demem o ki borsa devletin gizli güçlerin elinde olabilir ama roulette masası tam elinizin altında ve daha hızlı kazanabilir veya kaybedebilirsiniz burdan insanları yanlış yonlendiriyorsam da özür dilerim hocam yanlış anlamayın saygı duyuyorum tabikide borsa diye birşey var sizde işinizi en iyi şekilde yapıyorsunuz buna inanıyorum borsa oynayan insanları yanlış yönlendirmek istemiyorsunuz çok güzel birşey hocam allah razı olsun ama rulet gibi işinizi yine şansa bırakıyorsunuz teşekkürler iyi günler 🙏🙏

  24. 22 yıl önce Türkcell i çok iyi bir reklamla millete gaz vererek 25 tlden halka arzettiler arzdan sonra bu kağıt sürekli aşağı yönlü hareket etti 6 ay sonra 12 tlye düştü 2 yada 3 yıl bir daha 25 tlnin üzerine çıktığını görmedim millete Türkcell füze gibi uçacak Türkiyenin en iyi şirketi diyerek çok para toplayıp kaz gibi yoldular.

  25. Borsaya kumar diyen birinden ve borsanın oynanan bişey olduğunu düşünen birinden borsa öğrenirseniz şimdi den geçmiş olsun sizlere

  26. Ya ben hiç bişe anlamadım😂 nasıl oynicam bu borsayı açıp mal gibi kapatıyorum

    1. Eğer fazla bi parayla giricekseniz sepet yapın derim yani en az 10 farklı yerden hisse alın bu şekilde riski dağıtmış olursunuz ama az bi parayla giricekseniz ucuz ama ilerde iş yapacağını düşündüğünüz bi hisseye yatırım yapabilirsiniz

  27. Herhalde bu 24 dk lık videoda anlatılanlar sahada yıllarca tecrübe edilemezdi . Saygıyla önünüzde eğiliyorum ve en kısa zamanda notlar da alarak tüm videolarınızı bitiriyorum önerdiğiniz siteleri inceliyorum

    1. Çok teşekkürler ilginiz ve övgü dolu sözleriniz için.

  28. Hocam merhaba ben yeni başlayacağım borsaya suan öğrenme aşamasındayım banka yoluyla yapmaz isek nasil yapacaz.yardimci olurmusunuz.

    1. Hocam inveo ile bilgi verebilirseniz sevinirim.saygilar.

    2. @Serdar Genç evet bana da mantıklı gelen o oldu teşekkür ederim

    3. ben zborsa da yapıyorum aracı kurumlar belki daha çok yardımcı oluyor olabilir tabi. expertoption gibi uygulamalar falan işe yaramaz para tuzakları. Bi banka müşteriysen o bankanın borsa uygulaması kullan bence ilk başta

    4. Hocam birde surekli karşılaşıyoruz video basinda veya aralarında expertoption diye bir tanıtım geliyor ama güvenli olmadığını düşünüyorum ben dogrumuyum aceba

    5. Araci kurumlar hakkinda hiç bir bilgim malesef yok çünkü bankalar hayatimizin her anına intikal etti.

  29. Neden bazı hisselerde asla grafik işlemiyor ayrıca her hisse için en az 3 5 ay beklemekmi gerekli

  30. Benimde bir Cümlem var Tarihe geçecek
    Sanal Zarar ,Zarar Değildir Satmadığın Süre Zarfında😎Ve Sanal Kar, Kar Değildir Satmadığın Süre Zarfında😎

  31. dayı kumar deme kumarda bile kazanma şansın yarı yarıyadır. borsada kazanma oranın çok düşük.

  32. Hocam şu markayı da analiz edermisiniz teşekkürler.

  33. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Çok güzel anlatıyorsunuz. Emre bey hala zengin olamadımı:-))) …değerli bilgiler için teşekkürler kolay gelsin videolarınızın devamını bekleriz..

  34. Hocam merhabalar kumarbaz gibimi oynuyorsunuz ? Kumarhane gibimi oynuyorsunuz ? Sahnesini replay yapmaktan yoruldum. Çok iyi tepki vermişsiniz işinizde mesleğinizde başarılar seviliyorsunuz. 🙂

  35. 200 bin tl param var nasıl yatırım yapmalıyım
    Yardımcı olabilecek varmı

  36. Sen gerçekten iyi insansın en iyi elmas dipten çkar mutlu ol hep hocam

  37. hocam teknik analiz öğrenmeye çalışıyorum. investing açıyorum farklı farklı kağıtlar üzerinde kendimce trendler çiziyorum. rsı ve parabolic sar ve fibonacci geri çekilmesi indikatörlerini kullanıyorum. sizin önerdiğiniz basit ama etkili olan ve ilk başlarda beni zorlamayacak indikatörler nelerdir? teşekkür ederim

  38. Hocam çok teşekkür ederim. Emeğinize yüreğinize sağlık. Sizler sayesinde öğrenme sürecimiz daha verimli gerçekleşiyor. Umut Gümülcineli, Ozan Batur, Tuncay Turşucu gibi alanında uzman kişilerle bizleri buluşturuyorsunuz. Acaba teknik analiz kısmında yüzeysel de olsa konu kapsamını genişletebilir misiniz ?

  39. VERDİĞİNİZ DEĞERLİ BİLGİLER İÇİN ÇOK TEŞEKÜRLER BAŞARILAR.

  40. Verdiğiniz giriş seviyesi genel bilgiler olarak faydalı bilgiler, iyi olmuş bu video. Ancak başlık ile pek uyumlu değil. Borsa hakkında genel tavsiyeler gibi bir başlık daha doğru olurdu. İyi çalışmalar dilerim.

  41. Bekle beni kibris.Tesekkur ederim hocam sayende kumar oynamayi ogrendim😁

  42. ben day traderim bir hisseyi ortalama maksimum 7 gün elimde tutuyorum al sat yapıyorum oyun planım ve stratejim var girdiğim 12 pozisyondan 11 inden galip ayrılıyorum ve bunu düzenli yapıyorum. Bir hisseyi uzun süreli elinizde tuttuğunuzda kazanma garantiniz yoktur. Hisse senedinin temel ve teknik analizi çok iyi olduğu halde uzun vadede kaybettirdiği olmuştur. Ben zevk alıyorum çok huzurluyum. Oyun planınız ve stratejiniz olduğunda risk yönetiminide iyi yaptığınızda borsada düzenli para kazanırsınız .

    1. @Fikret Bulut kumar oynamak isteyenler lütfen iddaa bayiine…!! borsa bir oyun alanı değil..bana göre sadece bir şirketin kar ortağı değil aynı zamanda hak sahibi oluyorsun..uzun dönem baktığım için bana göre böyle

    2. @Atakan savas Borsa zaten Kumardır bir kağıdı elinde ister 1 saat tut ister 10 sene.

    3. @melih ekem ali perşembe hoca dan eğitim al ve kitaplarını oku faydasını görürsün

    4. tunç beyin anlattığına göre o zaman sen bir kumarbazsın..

  43. Emeğinize sağlık valla yeni bulduk sizi abone oldum.

    1. @Kanal Finans hoşbulduk. Tekrar teşekkür ederim emeğinize sağlık

  44. İşin uzmanı konuşunca daha bir önünü görüyor insan. Tecrübelerden yararlanmak lazımmış.

  45. Hareketli ortalamalar ile oynuyoruz 🙂 bu lanet is Bankası uygulamasinda zincir emir yok arkadaşlar bilgisi olan varmi

  46. Rulet o kadar basit değil hocam hemde algoritmaları hesaplayabilirsen kazanç oluyor

    1. Mesela rulettte her sayı yatırdığın paranın 36 katını verir ama bazı sayılar ardışık olarak gelir çünkü sistem en az para yatırılan sayılara kendini odakladığı için bunlar gözden kaçar mesela
      0 geliyorsa 4 sayı sonra yine gelir 3 geliyorsa aynı şekilde çünkü Kasa bişeyler alıyorsa aynı zamanda bişeyler de kazandırmalıdır ki çevrimiçi oyuncu sayısını kaybetmesin

  47. Sayın hocam ben sizi çok büyük bir zevk ile takip ediyor ve taktir ettiğim gibi başkalarına da tavsiye ediyorum sadece bu video da girmiş olduğunuz konuya keşke hiç girmese idiniz zira siz bir iyi ekonomist olarak şahane analizler yapıyorsunuz kumar olup olmadıgı sizin konunuzun dışında kalmaktadır yani siz bence girmemeniz gereken konuya girmiş oldunuz tabi ki takıdır sizindir ama hiç hoş olmadı bence

  48. Bende ilkdefa gireceğim yönlendirebilirmisiniz birebir yardımcı olabilirmisiniz.

    1. Aynen yardımcı olabilir hatta senin yerine hisse alabilir

    2. Bir aracı kurumda hesap açtıktan sonra kurumun yatırım uzmanlarından yardım istemelisiniz. Burada ve cazip hisseler videolarımda anlattığımdan fazlasını yapmam yasal olarak mümkün değildir.

  49. Şuan elimde de 10 bin TL ye yakın para var borsa nasıl oynamaliyim sizce

    1. @Sakar Sakur uzman değilim,yanlış bilgi vermeyeyim,

    2. @Oğuz Yalçın kardesim instgram ya da WhatsApp verir misin

    3. @Sakar Sakur riskin artıyor.uygun zamanları beklemelisin ;)ben yaptım bu hatayı şimdi bekliyorum,yatırım tavsiyesi yapmak tehlikeli,pek bişey söyleyemem,tunç bey de söylemez… Y t d

  50. çok öğretici bir video olmuş.. teşekkürler.. 🙂

  51. Şu pozisyonda en mantıklısı keş para fırsatlar gelecek gibi görünüyor

  52. Aynen kumardır. Aracı kurumlar sayesinde kumarhaneye hatta dolandırıcılığa çevirilmiştir. iletilmeyen emirler ,kaybolan hisseler, hesabın sebepsiz blocklanmasi, ulasilamayan müşteri hizmetleri ve bide azarlarlar allahın belalari.Yani hepsi kasti bir şekilde yapılır onun içinde uzak durulması gereklidir

  53. Hocam 24 yaşındayım ve ekonomiye dair pek bilgim yok neler yapmam gerekir sizce

  54. Bilgileriniz için çok sağolun fakat ben öğrenmek istiyorum öncelikle bunun için temel bilgileri nasl öğrenebilirim araştırmalar için önereceğiniz kaynaklar var mı hocam. Saygılar

    1. Önerebileceğim bir kaynak yok ancak çok istek olduğu için ben bu konuda bir çalışma yapacağım. İlginize çok teşekkürler.

  55. SÜPER BİR VİDEO OLAYIN GENEL HATLARI VE BAKIŞ AÇISI BAKIMINDAN ÇOK GÜZEL OLDU…

    1. Eski zamanlar. Bu videoyu yayınladım, 2 günde 6 bin ancak izlenmişti.

  56. Bizim millet kurnaz arabada da aynısını yapıyorlar al sat yabancı aracı alır kulllanır bizim millet ondan da yağ çıkarır benim meslek yurtdışı finans bu ülkede borsa büyük risk çünkü politik veriler anlık değişiyor sürekli gerginlik ortamı

  57. Sade yalın ve net Anlamsız hesaplar tablolar yok Giriş seviyesindekiler için yapılmış bir sunum teşekkürler Tunç bey

  58. Hocam size ulaşmanın bir yolu var mı ? Takip ettiğiniz hisseler yada aracı kurum önerebileceğiniz. Trabzondan Selamlar

    1. Cazip hisseler videosu yayınlıyorum her ay, oradan takip edebilirsiniz.

  59. İlk kez bir araştırma yapayım dedim. Sizi gördüm harika bir anlatım. Ağzınıza sağlık. Çok teşekkür ederim

  60. hocam hisselere teker teker kısa kısa bakabilir misiniz.. hem hangisi ucuz nereden nasıl anlaşılıyor senin değerlendirmelerinden bişeyler öğrensek çook iyi olur ya

    1. @RECEP TULUMCU açıklama bölümünde bağlantılar var.

  61. Teknik analiz konusunda araştırmaya ve okumaya devam edıyorum. Ancak bazı göstergeler ve fiyat seviyeleri dışında çok yönlendirici olduğunu düşünmüyorum. Temel analiz ile desteklenmesinin şart olduğu kanısındayım. Konuşmanızda bir arada geçen yatırımcı psikolojisi tanımının bu sektör için en önemli kriter olduğunu düşünüyorum. Bu psikolojiyi doğru analiz eden birisinin borsadan ciddi getiriler elde edeceği kanısındayım. Güzel bir video olmuş elinize sağlık. Beni teknik analizden uzaklaştırmaya yetecek sanırım.

  62. Allah razı olsun hocam gerçekten çok eğitici faydalı bilgiler bizim için borsaya bakış açımız genişliyor

  63. Gerçekten senden Allah razı olsun İnan hocam bu video benim ufkumu aç tı Allah razı olsun işin gücün rast gele

Comments are closed.