Ik volkan kumarhanesi

Ek olmadan çiftlikte kazanç.

Elexus Hotel Resort & Casino & Spa – Jolly Tur

Casino Volkan insan kaynakları bölümü s-​Petersburg. Büyük kolay büfe Niagara kumarhanesi yaklaşık olarak 5 km. Niagara. Limak Cyprus Deluxe Hotel & Casino çok özel fırsatlarla Jolly Tur’da sizi bekliyor!

Uygun ik volkan kumarhanesi ve esnek ödeme imkanıyla hemen rezervasyon yaptırın!

Limak Cyprus Deluxe Hotel & Casino – Jolly Tur

Casino Volkan insan kaynakları bölümü s-Petersburg. Büyük kolay büfe Casino. Çalışan aslar Casino orman Gölü. Ücretsiz kupon kodları ik volkan kumarhanesi Casino. Bitcoin. View VOLKAN SARIOGLU’S profile on LinkedIn, the world’s largest Üretim Planlama, İnsan Kaynakları Yönetimi ve Finans Yönetimi bölümlerinin tüm.

126 Thoughts to “Ik volkan kumarhanesi

  1. bu volim leri internet den bulma şansımız var mı kaptan.. bizim ilçeye getirmiyorlar artık..

  2. Hacı abi blackjack muhabbetleri anlatır mısın orda hilesi hurdası var mı falan konuya hakimsin anlatır mısın

  3. Kral bence birakmalisin bırakıp namaza başlaya bilirsin

  4. Adam 8 bardak wiski vurdu helal bn içsem mefta

  5. Dilirları süper vayzırlar izlemez sper vayzır kumar makinasından anlar izleme işini ispektor izler

  6. Abi mesela ne olmalı baş çatlaması gece viski ictiysen ertesi gün viski mi içmek gerekir bira içtiysen bira mi veya ne içersen iç ertesi gün 1 sise bira fayda sağlar mı yardımcı olursan sevinirim. Bu olayı sık yaşıyorum

    1. @Halil Göker su alışkanlık bende hep içerim. Yinede oluyor bazen bu ilaç tam olarak.neye yarıyor onu çözemedim ben. ?

    2. @ByBuRak Ceyhan alkolün ertesi günu bas agrisi, vücutta ki şu kaybından meydana gelir. Uyumadan önce wc ihtiyacınızı görüp, uyumadan önce muhakkak bir iki bardak su için, ayrıca alka seltzer adlı ilaç alkolün ertesi gün hapıdır. Midenizin hassasiyeti varsa alkanseltzer kullanmayin..

    3. @RAKIYA FISILDAYAN ADAM KAPTAN çok sağol abi çok sık yaşıyorum bu durumu viski icince bira içerdim ertesi gün olmazdı ama 2 şişeyi içince az toplardim bu iyi bilgiydi abi

    4. Aksam ne ictiysen aynisindan bir dbl ic

  7. Abi ejderhaları gördünmü içtikten sonra 😂

  8. Yemin ederim yillardir youtube izlerim 16:08 – 17:30 arasi kadar güldügümü Nasir hatirlarim. Kaptan yardi bizi

  9. Abi sen ne yapıyorsun Ya valla başka takviyeler al yanında bu artık senin kafana girmiyor.

  10. kaptan içkiler arasında sake var mıydı? japon içkisiymiş sake ve tadını çok ediyorum ama hiçbir yerde öyle bişey satılmıyor malesef. belki casinoda servis ediliyordur diye sormak istedim ya da belki sen içmişsindir daha önce

    1. @RAKIYA FISILDAYAN ADAM KAPTAN *Kaptan orjinal Absent dışında sana afedersin ggötüü kaybettirecek bu dünyada herhangi bir içki varmı? – su gibi viski içen adamı hangi içki etkiler, bukadar içmeye karaciğer yağlanması olmamasıda senin şansın sanırım, helal olsun👍*

    2. Bence fark etmiyor normal sicak içtim ben etkilenmedim.

    3. @RAKIYA FISILDAYAN ADAM KAPTAN abi sıcak ya da soğuk içilebiyormuş sertlik derecesini etkiliyormudur acaba

    4. Bana hafif geldi ama bazı insan,a sert gelebilir.

  11. Wolim shot cok kötü carpiyor bu adam profosyonel içici olmuş helal olsun ama göbek almis basini gidiyor biraz yuruyus yap kaptan

  12. İçmeyin gençler su amk shotlarini bi 35 lik devirir üstüne cila atarım bi sikim olmaz gecen şundan 4 tane içtim kustum mk çok boktan birsey

  13. Abi dakka 31:00 gülme krizine girdim seni seviyorum jfufufjvub

  14. *Kaptan üstüne bu içkiyi içeni tanimiyorum çok içiyor ve rahat içiyorsun helal sana*

  15. 4 Senedir Kıbrısta yaşıyorum Alkol için keyif yapın ama kumara bulaşmayın perişan olursunuz bi kere gider alırsınız onun zevkini yaşarsımız 5 kere gider o zevki ararsınız kaybeder perişan olursunuz çok merak eden casino ortamını gitsin 100 lira taksın slota ortamı görsün o 100 lirayıda kafadan çıkartarak gitsin KUMARI OYNAYAN DEĞİL OYNATAN KAZANIR

  16. Bu abinin bi adı soyadı yok mu ya uzun zamandır takip ediyorum kendisini ismini bile bilmiyorum

  17. Alkol almıyorum ama 2 çerez cips ile falan hoş oluyor anılarını hep anlat abi.
    Anıların5çok hoş

  18. KAPTAN KAFAN NASİL GUZEL OLDU LAN EHHSNSVSJSBSJSBSND. HAYKİRDİM AQ

  19. SEVILIYOSUN kaptan bu tür anılar hem komik hemde bize iyi geliyo

  20. Boşver sbi atın ölümü arpadan olsun. Gör şişenin dibini…

  21. Artık bu işler sanaldan oluyor abi…

    O Y N A M A Y İ N B E Y L E R ….

  22. Kaptan yurtdisımdan seni takip ediyorum sen hiç bir gece önceni hatirlamayacak kadar kafan güzel oldumu

  23. hala öyle abi kıbrısta 2019 da ordaydım öpücükle çağırılıyor garsonlar.

  24. Agla gönül yine agla sessiz sessiz hickir agla tek teselli göz yaşı dayan gönül dayan … afiyet olsun

  25. abi bir şişeyi tekde vurdun ben 4 tane tekde vurunca bayılıyom

  26. İçindekini içtikten sonra şişede ne olduğuna bakan adam gibi adam.

  27. İnsan sevmediği içkiye dayanırmış
    Üstad sen viski içme rakıya devam

  28. Abi senin karaciğer artık saf alkolü parcaliyacak duruma gelmiş bence direk sen saf alkol iç abi

  29. Kaptan abi adamsın yarasın kan yapsın kal sağlıcakla <3

  30. kardeş iyisin hoşsuunn ama karaciğerin ne olacak böyle… :((((

  31. Aman kaptan yavaş iç sen kendin demiyormuydun içki zevk için içilir

  32. O nasıl viski içme şekli ya lok diye iciyo adam

  33. Kaptan sen ayık kafayla şu anıların üzerinden bi daha geç en iyisi… 🤣😂😅

  34. Şapp şapp garrgg
    Gargg fıjjjj fıjjjj bi sıçmadıgın Kalıyo içki içerken ekranda

  35. Abi hep böyle hızlı içerek video yap bu 10 numara 5 yıldızlı bi video olmuş, seviliyorsun 😇

  36. Kaptan ne zaman başladın alkole bir vidyoda anlatmaya başladın konu dağıldı bitirwmedin bi video gelsin
    seviliyorsun

  37. Yaa abi saat sabahın 5 ine geliyor senin videolarıni izleyio komik anılarıni dinlerken gülmekten yarılıyorum şü anlatığın gazinodaki öpücük olayina çok guldüm 22:00 allah ta senin yüzünü güldürsün abim saygılar

  38. Kaptan , videyonu izlemeye basladim, 6nci dakikada durdurup gidip bir sarap sisesi alip geldim. Belcikadan selamlar

  39. *aga yeminle gülmekten resmen tıkandım, kaptan sanırım tüm videolarının içinde en komik olan bu video, yüz mimiklerin falan, kaşın gözünde oynadı çooook iyi ya, arada sıcakladım demen, arada hızlımı gittik acaba demen, oyy oyy oyyy fena gülme krizi geldi, ne demişler sen bizi güldürdün Allahta seni güldürsün 😀 😀 :D*

  40. 16:20 Abi ara vermen gerekiyor. Zamanında ben de bir şişe şarabın arkasına 1-2 tane kırmızı tuborg atardım ve aynı senin gibi kafam güzel olmuyor deyip dozajı arttırırdım. Daha sonra alkole büyük bir ara verdim. Canım çekmemeye başladı. Ve şimdi senin videolarını izlerken rakı atıyordum da tam olarak dediğin şeyi fark ettim. Normalde 4 dublede kafam iyi oluyordu hani ben tamamım diyordum. O verdiğim büyük aradan sonra şu an 2 duble ben tamamım dedirtiyor. Bence büyük bir ara vermen gerekiyor. Hem bu şekilde midene de yazık olmamış olacak hem de kafan çok iyi olacak.

  41. Abi internet altyapısı izin veriyorsa canlı yayınlar hoş olur

  42. Kaptan abi!!! sence suluların içinde en sert olanı hangisi? Yeşil perimi?

  43. Abi ben volimi limonlu alacama karışık almışsım tam içerken nefes alınca midem bulanıyor

  44. genç arkadaşlar volim shot çarpar siz öyle hızlı içmeyin sakın sonu kötü olur .

  45. birdahaki videoda bu müziği oynatabilirmisin intro olarak

  46. kaptan sanki buzlu çay ıce tea içer gibi içiyosun tabikide esprim ama sakın aklınıza bi şey gelmesin başkalarıyla karıştırmayın buzlu çay olamaz kaptan boş oturmaz

  47. Babam da aynı böyleydi yanında çakmak çakılmazdı alkolden 40 yaşında bypass oldu 46 yaşında akciğer kanseri beyin tümörü kalp krizi tık dedi gitti sonunda

  48. O ictigi viskiyi 2 kişi 45 dk da içip göt oluyoz biz . daha üstüne 4 tane volüme çaktı .

  49. abi 20 dk da sisenin 4 te 3 ünü devirdin :)) ulan bide ben kendime iyi iciciyim diyorum.. ama agir icmek daha iyi bi siseyi birden devirince sonradan yamultuyor.

    1. @Goksel Dogan *o zaten alkoliğim , alkol bağımlısıyım demek :D*

    2. @Bagga 1 alkoliğim diyemiyor da damarlar sertleşmiş diyor işte

    3. @M. Ömer tamam iste knk çarpılmak istiyor adam. Damarlar sertlesmis yavas icince etkilemiyor diyordu daha önceki videolarinda 🙂 benjm enistede böyle raki bira viski her gun vuruyor sabah 7 de ayakta isine gidiyor. Sonunu hic iyi görmuyorum ama seviyor adamlar yapacak bir sey yok ne diyelim umarim kötu olmaz sonlari

    4. @Bagga 1 ben tamamini izledim 10 dk sonra carpmaya basladi 🙂 carpar abi istersen 50 senelik icici ol o kadar hizli ictinmi sonradan yamultur adami.. karistirmadan sek ictigi icin birden kana karismiyor zaman aliyor karismasi..

  50. Muhabbetin cok güzel iyide bir adama benziyon ama çok hızlı içiyon abi sana ayak uydurulmaz

  51. Abi bi soru sorucam hiç içgiyi bırakmayı düşündünmü yada bırakmaya çalıştınmı denedinmi içtikce kendine gelip rahatlıyorsun bu sarhoşluk dur abi seni düşünsüğümüzden

  52. Gürcistan Batum da mekanlar da aynı öpücükler havada uçuşur 😂

  53. Abi böyle videolar çok iyi oluyor iddia bağımlısı cebinde son parası kalsa basar oynar öyle bir rahatsız ona ders oldu video

Comments are closed.